tag:blogger.com,1999:blog-3019384176393730344.post6698125796130951253..comments2023-04-27T12:24:00.444+03:00Comments on B-logul lui cartus[ro]: Mini review notebook Evolio U9 64GB SSDcartus[ro]http://www.blogger.com/profile/02569717812792909064noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3019384176393730344.post-78538189997560678042014-01-31T11:34:00.135+02:002014-01-31T11:34:00.135+02:00Asta cu "nu are licenta" e vrajeala ...e...Asta cu "nu are licenta" e vrajeala ...eu am facut filmulet cu blocarea si le-am trimis laptopul in garantie. Prima oara au zis ca e de la driveri, a doua oara l-au schimbat cu altul si nu s-a mai manifestat pana acum la colega care l-a cumparat. La mine facea la fel pe Windows original cu licenta. Sunt loturi care au probleme hardware din pacate, iar ei nu vor sa recunoasca. Plimba-l un pic la ei la garantie de vreo 2 ori si o sa il schimbe. Neaparat fa filme si trimitele cu ele (pastreaza si tu o copie, just-in-case).cartus[ro]https://www.blogger.com/profile/02569717812792909064noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3019384176393730344.post-38897352595193628912014-01-31T11:06:11.733+02:002014-01-31T11:06:11.733+02:00Am cumpărat si eu un Evolio U9, în urmă cu un an ș...Am cumpărat si eu un Evolio U9, în urmă cu un an și 9 luni, iar problema cu blocarea o am și eu. I-m contactat telefonic pe cei de la Evolio, iar aceștia mi-au spus că blocarea are drept cauză, sistemul de operare, acesta nefiind cu licență. Le-am spus că am instalat sistemul de operare, am primit licență pe o perioadă de 30 de zile, iar blocarea a început după aproximativ 4-5 zile de la instalarea sistemului de operare. Angajații Evolio nu mi-au dat nicio rezolvare și de când am cumpărat U 9, mă chinuie situația cu blocarea. Ce este de facut?Anonymousnoreply@blogger.com