Faceți căutări pe acest blog

joi, 12 iulie 2012

Unboxing Epilator Philips HP6540/00

Am cumparat acest epilator Philips HP6540/00 de la Emag pentru a-l face cadou sotiei mele. Avea deja un alt epilator Braun, care si-a facut datoria mai bine de 10 ani (inca functioneaza si asta spune ceva despre calitatea marcii si a produsului) si am hotarat, de comun acord, ca era timpul sa il schimbe, inainte sa se strice cel vechi. Ne-am gandit ca e mai bine asa, deoarece vom putea astfel sa alegem un model care sa il inlocuiasca pe cel vechi, nefiind presati de faptul ca trebuie sa ne hotaram repede (cum am fi fost daca cel vechi se strica).
 Astfel, am cantarit ofertele de pe piata, atat calitativ cat si valoric, si ne-am hotarat la acest model, Philips HP6540/00, care era la oferta, avand o reducere de 20% zilele acestea la Emag. Era cel mai ieftin si cel mai dotat la acesta valoare. Pachetul arata ca in poza din stanga si contine 2 aparate de apilat, dintre care unul este pe baterii, o penseta cu led alimentata si ea cu baterii de ceas si o mica oglinda, ultimele doua fiind bagate intr-o cutie rotunda care semana cu un ruj de buze.
Le vedeti pe toate mai bine in poza din dreapta, cei de la Philips au pus in pachet toate bateriile necesare, ceea ce consider ca este un plus pentru ei, bateriile pentru penseta erau deja montate, cele pentru epilatorul mic erau puse in tipla, sigilate si au functionat fara probleme la montarea lor in epilator. Mai observati in dreapta alimentatorul de priza ce se foloseste pentru epilatorul principal, cel mare din centrul imaginii.
Epilatorul mic are o singura treapta de viteza, iar cel mare are doua, are 20 de pensete, capul este lavabil pentru o curatare eficienta, iar in pachet este inclusa si o periuta cu doua capete pentru indepartarea firelor de par fara ajutorul apei.
Intr-un viitor apropiar voi face si un review, pana atunci il recomand pentru achizitie. Il puteti lua de aici la un pret promotional de 196 ron, cel mai mic de pe piata noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu