Pana acum am raspuns mai mult la intrebarea "de ce imi doresc un Iphone 5?", as vrea un pic sa detaliez "de ce imi doresc un Iphone 5 de la Vodafone?":
- pentru ca Vodafone are in acest moment cel mai rapid internet mobil;
- pentru ca Vodafone are cea mai mare acoperire nationala a serviciilor 3G broadband;
- pentru ca Vodafone a dat dovada de transparenta maxima, afisand preturile pentru Iphone 5 cu mult inainte de lansare, spre deosebire de Orange si Cosmote;
- pentru ca Vodafone va lansa prima reteaua 4G LTE in tara noastra, iar Iphone 5 este compatibil cu LTE.
Ma opresc aici, cred ca v-am convins de ce imi doresc de la Vodafone un Iphone 5.
Sursa: vodafone.ro
ESCROCHERIA VODAFONE
RăspundețiȘtergereDragi abonati Vodafone , nu va lasati escrocati !!!
In ultimele luni , Compania TELEFONIKA SRL , care are contract cu VODAFONE pentru a aduce in mod agresiv clienti si pentru a modifica abonamentele pe care deja le aveti in asa fel incit va dubleaza facturile , isi trimite agentii pe la toti abonatii. Aceasta se numeste COMPANIE DE HUNTING (VINATOARE).
Daca ati acceptat orice fel de modificare de abonament , veti constata la urmatoarea factura ca ati fost inselati si pretul abonamentului a crescut semnificativ fara sa primiti servicii suplimentare , sau primiti servicii inutile , din care nu veti putea utiliza mai nimic.
Eu am avut un abonament absolut rezonabil , cu 3400 minute nationale , la comun pentru toate cele 13 numere de telefon ale firmei , plus 2,5 GB intrenet mobil pe 4 telefoane .
S-a prezentat la firma SORINA BOHATEL de la Telefonika SRL care mi-a propus sa-mi dea un Iphone4S impreuna cu un abonament de 1500 min nationale si 400 min internationale in conditiile in care renunt la a avea 3400 min in comun , acestea urmind a fi repartizate pe cele 16 numere in functie de cit au consumat in medie fiecare numar in ultimele luni (si care minute erau absolute suficiente , reportind lunar cel putin 3000 min).
Am semnat noul contract in conditiile in care MI S-A GARANTAT CA NU VOI AVEA COSTURI SUPLIMENTARE cu abonamentul.
In prima luna , valoarea facturii era TRIPLU (2400 lei in loc de 800 lei in mod obisnuit) , moment in care am sunat-o pe Sorina Bohatel , cea care mi-a modificat abonamentul. Mi-a raspuns o singura data , dupa care nu a mai raspuns la nici un apel , iar in a doua luna abonamentul a venit 1600 lei , a treia luna 1600 lei , etc
In disperare de cauza am sunat la VODAFONE , care mi-a alocat un alt manager de cont , care a fost de acord in urma discutiilor de aproape 3 ore sa ceara aprobarea pentru revizuirea contractului argumentul lui principal fiind ca “doar ati semnat in cunostinta de cauza noul contract”.
Tactica VODAFONE este de a nu da inapoi nici un pas . Noul manager de cont mi-a propus o varianta ceva mai rezonabila de abonament , insa nu a vrut in nici un fel sa revina la vechiul abonament . Noua varianta de abonament ma duce de la 1600lei la 1200 lei , dar nicidecum aproape de varianta initiala.
M-AM PLICTISIT. Doi ani mai sint sclavul lor , dupa care , sa ma pupe….
AVETI GRIJA SA NU PICATI DE FRAIERI CUM AM PATIT EU
Mi se pare ca povestea ta e cusuta cu ata alba. Daca erai corect si transparent ti-ai fi dat si tu numele dar se pare ca incerci doar sa discretizezi pe cineva in ideea in care " fraierii " care citesc sa puna botul . Ma indoiesc ca vei fi ascultat.
Ștergere