Faceți căutări pe acest blog

vineri, 21 decembrie 2012

1 an de blogging

Daca mai traiti, azi 21.12.2012 blogul meu implineste un an de cand a luat fiinta. Am trecut prin multe impreuna si am invatat destule de la Blogatu, Arhi, Zoso, Radu, am urmarit cu interes si placere serialele lui Cabral si Visurat, am intrat in comunitatea Twitter, probabil anul urmator voi incepe ceva si pe Facebook. Am fost ridicat de la pamant de unii, trantit de tavan de altii (si doar asa poti invata cat te poti intinde si cam pe unde ti-e locul), am facut 600 ron din afiliere pe profitshare, 2parale si pcgarage (destul de bine pentru primul an, zic eu, poate altii s-au descurcat mai bine in primul lor an si gasesc sumele mele ca fiind foarte mici) si aproximativ 200 de persoane ma viziteaza zilnic.
Ce sfaturi as putea da celor care incep sau au inceput de curand sa scrie pe bloguri:
- cititi blogurile mai vechi, o parte le-am amintit mai sus, mai sunt si altii care merita sa fie amintiti, dar deocamdata imi scapa numele lor sau ale blogurilor pe care scriu, va veti lovi de ei pe parcurs si ii veti recunoaste prin faptul ca articolele lor vor fi pe placul vostru si al multor alti cititori.Daca stiti unde, cand si cum sa comentati in articolele lor, de aici vor veni multi vizitatori - depinde apoi de voi daca veti stii cum sa le captati atentia si sa ii pastrati;
- incercati sa va gasiti o nisa pe care sa fiti buni, pentru asta scrieti despre orice la inceput, dar fiti originali si nu furati articole de la altii - veti fi penalizati de cititori si de Google sau de ceilalti bloggeri (ca o paranteza, eu inca nu mi-am gasit nisa, mai incerc sa ma zbat inca un an in toate directiile posibile si poate anul viitor imi voi gasi nisa). Este la fel ca in viata, daca esti bun la ceva (fie instalatii sanitare, cizmarie, instalare sisteme de operare sau depanare auto de exemplu), vei fi cautat de toata lumea, daca esti doar mediocru, te vei pierde in multime;
- incepeti devreme cu profitshare si 2parale, de acolo si din concursurile la care participati vor veni bani/castigurile in obiecte in primele luni ale blogului - mai tarziu, daca veti fi "descoperiti", veti putea lucra direct cu companii cum fac destui din bransa. Daca castigati obiecte sau cumparati pentru voi incercati sa le faceti review-uri - alta sursa de vizitatori si de a va face remarcat;
- feriti-va de concursurile cu like-uri de pe facebook - intotdeauna se va gasi cineva mai smecher care sa stranga mai multe like-uri decat voi (patita pe propria piele);
- nu scrieti numai pentru concursuri/campanii/companii/profitshare/2parale, incercati sa impletiti articolele voastre cu cele cerute/reclame;
- scrieti si despre ce va place si despre ce nu va place, veti fi pregatiti pentru campaniile de mai tarziu;
- scrieti cand va vin idei, nu trebuie sa publicati articolele imediat ce le-ati terminat, lasati-le in stand-by pentru mai tarziu, cand veti fi in pana de idei - e bine ca pe blog sa apara articole constant, fara pauze mari de publicare, deoarece veti fi penalizati de cititori, in primul rand. Nu uitati sa specificati sursa, daca va inspirati de altundeva;
- incercati sa incepeti devreme si pe Twitter sau Facebook - sunt excelente pentru promovarea articolelor si inmultirea numarului de cititori;
- la final, cand trageti linie, vor conta cel mai mult unicii, numarul celor care va citesc, asta daca veti vrea sa faceti ceva bani din blog si poate mai important decat unicii vor fi prietenii detinatori de bloguri pe care o sa ii faceti de-a lungul timpului - cu ajutorul lor veti rezolva problemele aparute de care ei poate s-au lovit, prin ei va veti face cunoscut blogul personal.
Incercati sa va propuneti un target pentru finalul anului viitor si incercati ca pana atunci sa il atingeti, fie el un numar de cititori sau o suma de bani, e bine sa fiti in competitie atat cu altii cat si cu voi.
Performantele atinse de mine in acest an:
- locul 10 pe blogalinitiative;
- locul 2728 in zelist;
- page rank 2;
- cei mai multi vizitatori intr-o zi : 726
- cei mai multi vizitatori intr-o luna : 9785
- review-uri:
Gamepad Serioux Phantom 2400
Papuci gratis de la magazinul ZorileStore.ro
Tableta E-Boda Impresspeed E1
Epilator Philips HP6540/00
Baterie Power Bank BRS-048 4800mA
- postarile cu cele mai multe vizualizari sunt:
1. Sondajro.com a dat pana acum bani cuiva?
Situl sondajro.com promitea, pana de curand, bani frumosi in contul paypal al userilor, in schimbul participarii la cateva sondaje.Se pare ca totul nu a fost decat o facatura, nimeni nu a putut dovedi ca a luat bani, asa cum sustinea situl, iar acesta s-a inchis de curand.
2. Review tableta E-Boda Impresspeed E1
Am cumparat tableta E-boda Impresspeed E1 de ziua mea si am hotarat sa ii fac un review. Ce a iesit ati vazut in articolul de mai sus, iar numarul celor care au vizitat pagina a fost destul de mare, asta din 2 motive (zic eu): nu exista alt review atat de amanuntit al acestui produs si putin SEO care a ajutat la cautari, articolul gasindu-se in primele pagini pe google.
3. Sondajro.com a dat pana acum bani cuiva? (II)
Acest articol a fost scris ca un rezumat al primului articol si al comentariilor scrise de vizitatori. Pe langa acest site, au fost mentionate si altele, care promit bani usori pe internet.Ramane de vazut mai tarziu daca se tin de cuvant si dau acei bani promisi.Voi continua sa fac rezumate ale comentariilor cititorilor mei vis-a-vis de aceste situri.
4. De vanzare cont Steam si calculator
Am avut un calculator de vanzare si un cont Steam. Calculatorul s-a dat, contul Steam este inca de vanzare pentru 800 ron (reducere de sarbatori). Are peste 90 de jocuri, marea majoritate shootere si merita banii pe care ii cer (zic eu).Doritorii ma pot gasi pe mail sau lasand mesaj pe blog.
5. Review E-boda Impresspeed E1 - jocuri
Dupa succesul review-ului tabletei si la cererea vizitatorilor, am facut un mic review al jocurilor care se pot instala si juca pe E-boda Impresspeed E1.Am inclus cateva linkuri de pe care puteti sa luati aceste jocuri si am avut ceva succes cu asta. Recomand in continuare sa le cumparati cand aveti ocazia si sunt la reduceri. Nu costa foarte mult si veti avea parte de update-uri care pot rezolva anumite bug-uri.
Pentru viitor, voi incerca sa dezvolt mai mult partea de promovare a linkurilor afiliate pentru ca vreau sa pot cumpara cat mai multe gadgeturi la care sa fac review-uri anul viitor. Incercati, pe cat posibil, inainte sa cumparati ceva de la eMag sau de la cei la care vedeti reclame sau bannere pe blogul meu, sa dati click inainte pe acestea.Ma ajuta si pe mine, va va ajuta si pe voi prin review-urile mele.Nu uitati ca banii pe care ii fac in acest fel nu vin din buzunarul vostru, ci din cel al firmelor de la care cumparati, fie ele eMag, evomag, altex, flanco, sau cele care vand articole de imbracaminte sau incaltaminte, TinaR, miniprix, zorile store, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu