Faceți căutări pe acest blog

duminică, 27 ianuarie 2013

Idei pentru cadouri

Am un bun prieten, pe care nu l-am vazut de ceva timp si care m-a ajutat acum ceva timp intr-o problema personala. Este un fost coleg de serviciu care a ales sa isi faca o firma de consultanta si servicii IT si care a avut norocul sa "prinda trenul", cum se spune. Intr-un cuvant a reusit in ceea ce si-a propus. Ideea este ca, in curand, va fi ziua lui si as vrea sa ii fac cadou ceva folositor. Singurul lucru sigur pe care il stiu despre el, este ca nu se desparte deloc de telefonul lui, un iPhone 4S. De asemenea, nici telefonul nu l-a lasat niciodata la greu. Sunt nedespartiti la propriu. Atunci cand l-a scapat si i-a spart ecranul, nu s-a lasat pana nu l-a dus la reparat si a fost nefericit cat timp a stat in service. I-a trecut repede cand l-a putut iar strange in mana, insa nu s-a invatat. Nu i-a luat nici husa de protectie, nici folie. Asa ca m-am gandit ca nu i-ar strica un astfel de cadou din partea mea.
Am profitat de faptul ca cei de la BrandGSM au preturi rezonabile la accesorii GSM, am cautat la ei pe site la categoria "folii protectie ecran" o folie pentru telefonul prietenului meu si am gasit de la firma ODOYO un set de folii la un pret foarte bun, doar 33 ron pentru un set de trei folii – doua pentru pentru protectia ecranului si una pentru spatele telefonului.
Despre ODOYO am aflat ca este un brand american aparut in Los Angeles in 2003, care face protectii fashion pentru dispozitivele Apple, in principal si este partener Apple Store in multe tari din Europa, Asia si America. Sper ca prietenul meu sa fie multumit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu