Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 ianuarie 2013

Scurte de luni

- doar pana la 20 ianuarie poti beneficia de discount 10% la RCA; daca nu ti-ai cumparat pana acum asigurarea obligatorie mai sunt 6 zile pentru a o putea cumpara cu 149.80 ron in loc de 166.40 ron pentru Dacia Logan, de exemplu, 166.50 ron in loc de 185.10 ron pentru Renault Symbol, 172.80 ron in loc de 192 ron pentru VW Golf IV sau 260.10 ron in loc de 289 ron pentru BMW seria 3

-in ultimele 2 saptamani am vazut 3 calculatoare infectate cu un virus care afiseaza pe ecran imaginea de mai jos, sau variante ale ei (poza este cu varianta in engleza, am mai vazut si cu o varianta in romana, cu sigla politiei romane).


Virusul iti zice ca ai downloadat lucruri interzise de pe internet si trebuie sa platesti o amenda de 400 ron printr-un serviciu de plata. Se poate scapa de el prin 2 variante :
          a- reinstalezi windows-ul printr-o imagine de back-up(daca ai facut asa ceva cu Acronis, de exemplu) sau de pe cd/dvd ;
          b- devirusezi printr-o solutie de pe un cd bootabil - eu am folosit un KIS pe care tocmai l-am achizitionat de la Blogal Initiative, dar voi puteti sa il gasiti si in magazinele online la un pret bun.

- LG se pare ca a oprit productia la ultimul Nexus, el apare in magazinul Play ca fiind "SOLD OUT". Google va colabora in continuare cu LG la productia altui telefon Nexus (quad la 2 Ghz), ramane insa de vazut daca vor avea aceleasi probleme de productie (conform Androidandme )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu