Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 ianuarie 2013

The Art of DAR - finalul

Asa cum stiti deja, am castigat acum o luna 6 borcane din partea celor de la Art of DAR, 3 cu dulceata de trandafiri, de zmeura si de gutui si 3 cu miere cu anason, cu scortisoara si cu cafea. Cele 3 borcane de dulceata le-am daruit, caci despre asta este vorba, "Arta de a darui", iar cele 3 borcane cu miere le-am consumat in familie. Recunosc ca au fost minunate, cu niste arome nemaipomenite si recomand oricui sa incerce aceste combinatii. Din partea celor care au primit cele 3 borcane de dulceata in dar nu am auzit nimic deocamdata, dar si nici o veste poate insemna o veste buna uneori. In mod cert, daca ar fi fost reclamatii, ar fi ajuns la urechile mele.
O zi dulce in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu