Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 aprilie 2013

Pregatiri pentru Disneyland

Vara asta voi pleca cu familia la Disneyland Paris, mai exact, parcul se gaseste langa Paris in Marne-la-Vallee. La sfatul unui coleg si avand in vedere ca vom sta cam o saptamana, am ales sa stam cateva zile chiar langa parc, apoi sa ne mutam in Paris, langa turnul Eiffel pentru a vizita cateva locatii turistice si pentru a economisi banii de transport si timp. 
Am ales deja perioada, am cumparat biletele de avion, urmeaza sa cumparam cazarea in cele doua locatii. Dupa un mic calcul, a iesit un pic mai avantajos sa ne cazam langa parc, deoarece biletele de intrare erau incluse in pretul cazarii, de la aeroportul Charles de Gaulle si pana in parc exista linie directa de TGV (chiar imi doream sa merg cu un tren de mare viteza si sunt curios ce viteza maxima va avea pe parcursul calatoriei, avand in vedere ca de la aeroport la parcul Disneyland ar trebui sa faca mai putin de 15 minute).

Dupa serjurul in parc, ne vom plimba cu RER-ul (un tren de viteza mica) pana in centrul Parisului, la a doua locatie de cazare, unde vom vizita, probabil turnul Eiffel, catedrala Notre-Dame, muzeul Louvre, ne vom plimba un pic cu vaporasul pe Sena si vom incerca sa mancam cateva specialitati din Franta. Ce mi-a placut mult este faptul ca poti lua bilete online in avans pentru aprope tot, incepand cu avion si cazare si terminand cu locatiile turistice, asa ca nu e nevoie sa stai mult pe la cozi.
Daca stiti si mai aveti propuneri ce am putea sa mai vizitam in cele 3 zile in Paris, sunt deschis la sugestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu