Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 19 iunie 2013

Pregatiri pentru Disneyland (III)

Serialul se transforma in "Pregatiri pentru Paris", biletele la Disneyland le-am luat online si va recomand situl acesta, pentru ca au preturi mai bune decat cel oficial. In principiu, am incercat sa iau online toate biletele care s-au putut lua. Sigur ca am luat si teapa, deoarece nu ne-am pus de acord in familie cu privire la programul zilnic, am lasat biletele pentru Turnul Eiffel pe ultimele zile si am ramas fara. De fapt, daca vreti sa luati bilete la Turnul Eiffel, trebuie sa o faceti cu o luna inainte, ca sa fiti siguri, mai ales daca calatoriti mai multi (noi suntem 3, de exemplu, probabil ca pentru 1 persoana mai gaseam, dar nu am vrut sa facem turul despartiti). Din pacate va trebui sa stam la coada, asta daca nu ma pun de acord cu cei de la hotel si poate imi gasesc ei bilete online, dar putin probabil, pentru ca vizita e programata chiar in prima zi. 
Astfel, in prima zi vom vizita Turnul Eiffel si Statuia Libertatii (cea mica), spre seara, (sau sambata, depinde cum ne incadram cu timpul) vom vedea Arcul de Triumf si apoi o plimbare pe Champs Elysees, sambata vom merge la Versailles, duminica la Muzeul Brancusi si Notre-Dame, luni si marti la Disneyland, miercuri la Louvre (daca ramane timp si la Muzeul Orsay) si incheiem cu o plimbare pe Sena cu vaporasul. Joi dimineata e cam putin timp pentru vizitat, pentru ca trebuie sa eliberam camera si sa ne plimbam cu bagajele dupa noi, iar la 15.00 avem avion inapoi in tara. Inca ne mai gandim ce sa inghesuim in cele 2-3 ore disponibile.
In ceea ce priveste transportul, cel mai bine este sa luam abonamente. Exista doua tipuri :
- unul saptamanal, dar e valabil strict de luni pana duminica, nu in oricare 7 zile consecutive, asa ca voi lua unul pentru perioada luni-joi;
- unul pe 3 zile: vineri, sambata si duminica.
Ambele acopera zonele 1-5 + aeroportul CDG si Disneyland. Cred ca acopera si calatoria la Versailles, care este situat in afara orasului Paris, ma lamuresc la fata locului.
Am ales abonamente pentru ca, facand un mic calcul, doar in prima zi ar trebui sa dau in jur de 100 - 120 euro pe metrou si RER, iar abonamentul pe 3 zile pentru o persoana e in jur de 34 euro, asta ca sa va faceti o idee. De asemenea, abonamentele acorda ceva reduceri la cateva locatii, gen muzee si chiar Disneyland, reduceri pe care le voi proba saptamana viitoare si voi reveni cu impresii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu