Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 iulie 2013

Muzica e laptele in Grobianlandia

Sunt de cateva zile in Costinesti, impreuna cu sotia si fata mea, pentru o portie de soare si o baie in mare. Mult tineret, dar si multi grobiani nesimtiti. Stateam pe un sezlong langa 2 cocalari care stateau la soare cu femeile lor si vine al treilea cu 5 beri (la 9.30 dimineata) si incepe sa strige in gura mare ce smecher e el ca are bere cu 2 lei paharu' si ce tate bune are femeia lui si ca o da la vanzare pentru doritorii de "senzatii". Dupa 2 ore petrecute langa cocalari, am ajuns la concluzia ca nu pot fi decat pesti veniti cu fetele la produs. Altfel nu inteleg cum ii suportau femeile la cate organe aveau in gura pe minut. Si parasutele nu aratau extraordinar nici ele. De fapt, cred ca se resimteau dupa bauta din seara trecuta.
Seara am mers in Discoteca Tineretului din Costinesti, unde am dansat un pic. Eu n-am mai fost de mult in discoteca, asa ca, pentru cei care sunt in situatia mea, sa nu fiti socati cand veti vedea urmatoarele lucruri :
- tineretul intra in disoteca si se repede ori la bar, unde isi ia berea de incalzire, ori scoate telefonul si isi face poze, probabil pentru facebook, cat mai multe si in cele mai stupide ipostaze posibile.
- apoi pauza, nu danseaza.
- dansul incepe cand apar animatoarele (aici mi-a parut rau ca nu mi-am luat aparatul foto ca sa savurati un pic fetele)
- fetele venite pe pantofi cu toc de tip catarg (peste 10 cm) incep sa se descalte pentru a putea dansa confortabil
- se inmultesc paharele cu tarie lasate peste tot de catre cei amintiti mai devreme
- vedetele anuntate in reclama facuta peste tot (fluturasi pe strazi, jeep-uri cu 3-4 boxe mari care urla muzica si fete calare pe ele semi-dezbracate) apar undeva pe la 2-3 noaptea.
Nevasta-mea era socata pe la 4 cand a vazut cat de sugative erau tinerii, baieti si fete la un loc. Revin in cateva zile cu mai multe impresii din Grobianlandia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu