Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 iulie 2013

Renault Captur la Paris

In prima seara la Paris, am vizitat Tour Eiffel si apoi ne-am plimbat un pic pe malul Senei, cautand Statuia Libertatii. Am vazut acolo, intr-o parcare, noul model Renault Captur. L-am recunoscut dupa culoare si jante, deoarece, cu cateva zile inainte sa plecam, Bucurestiul era plin de afise cu el. Am facut in trecere o poza si as fi vrut sa fac chiar mai multe, insa mi-era teama ca proprietarul sa nu fie de acord cu asta. Masina este impresionanta vazuta de departe, are o forma care imi inspira eleganta si siguranta. Mai multe despre masina gasiti in prezentarea lui Radu, care a reusit sa se urce in ea si sa filmeze chiar si interiorul. Pentru dotarea cu R-link (un fel de tableta instalata in bordul masinii cu functii multimedia), trebuie sa platesti pe masina peste 15.000 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu