Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 august 2013

Cateva ganduri inainte de weekend

Promotii Google Play

Ieri am dat peste doua aplicatii la promotie care merita luate: Moon+ Reader Pro, despre care am mai scris aici si jocul celor de la Rovio, Tiny Thief. Am sa dezvolt mai mult despre ultumul, pentru ca imi aduce aminte de Garret, vestitul hot din seria Thief. Jocul pare a relata intamplari din copilaria lui, daca ar fi sa imi las imaginatia sa "zburde" si este atat distractiv, cat si destul de antrenant, facut sa iti puna un pic mintea la contributie. Dupa seria Angry Birds, iata ca cei de la Rovio demonstreaza acum ca pot sa faca si jocuri mai complexe un pic. Parerea mea este ca merita sa il cumparati, nu va veti plictisi de el si, asa cum ne-au obisnuit pana acum, probabil vor apare update-uri cu nivele noi.

Emag schimba regulile iar

Intr-o postare de pe blogul Profitshare, veti regasi cateva reguli schimbate de cei de la eMag care ii privesc pe cei care fac bani din reclama. Sunt si bune si rele, concluzionand: se schimba grila de comisionare, perioada de recurenta se schimba de la 30 la 10 zile, iar Black Friday va aduce multe surprize. Nu pot sa va zic exact ce se va intampla, dar ceva se va intampla si nimeni nu se asteapta la lucruri bune, din pacate. Ceea ce "m-a lovit" puternic, este faptul ca nu se mai permite reclama prin Adwords. Am sa va explic mai mult ceva mai tarziu, dupa data de 15 august, cand toate acestea vor deveni oficial reguli. Mai pe larg despre asta scriu Radu si Dragos Bunea. Probabil vor mai scrie si altii, eu zic sa ii urmariti si sa vedem ce se intampla exact dupa 15 august.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu