Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 octombrie 2013

Invatam si noi de la altii sau ne inspiram ca de obicei?

O campanie recenta de publicitate a facut sa apara un submarin in mijlocul orasului Milano. Reclama se refera la o companie de asigurari, Life Park, avand ca motto "orice se poate intampla". Destul de original, socant si interesant, nu vezi un submarin in mijlocul orasului in fiecare zi, nu? 
Pe de alta parte, la noi se fac campanii pornind de la comentariile ascultatorilor, dupa cum se si recunoaste in mod oficial:

IQads: "Nu pot ei sa inchida cat puteti voi sa ascultati!" Cum ati ajuns la mesajul asta si ce reactie a starnit in social media?
Adrian Popescu: Este inspirat de comentariul unui ascultator la una din primele postari pe Facebook, pe tema trecerii in On Line. Ni s-a parut relevant pentru situatia in care ne aflam si pentru ceea ce pot face ascultatorii in acest sens. Ii multumim foarte mult inca o data celui care ne-a inspirat. Reactii? Intrati pe pagina noastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu