Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 decembrie 2013

Mini review notebook Evolio U9 64GB SSD

Am convins o colega sa cumpere un laptop sau mai bine zis un notebook Evolio U9, cu SSD de 64GB, pe data de 29.11.2013, de Black Friday. El a fost achizitionat prin comanda vineri, direct din situl Evolio Shop, insa a ajuns la colega mea abia joia trecuta. Pretul a fost unul din argumentele forte : numai 849 lei, pentru un notebook Evolio U9 cu procesor dual-core la 1.6 GHz, 2 GB ram DDR3, SSD de 64 GB in loc de clasicul HDD, 2 porturi USB, port HDMI. Ecranul are rezolutie 1366x768 pixeli la o diagonala de 11.6 inchi. Al doilea argument hotarator a fost faptul ca este destul de mic si de subtire, incat sa incapa cu usurinta in geanta colegei mele.
Pe total parea o afacere buna, numai faptul ca are SSD promitea ca se va "misca" foarte bine. Din pacate aici ma opresc cu laudele, pentru ca, dupa ce am instalat Windows 7 si driverele lui, in momentul in care ii scoteam alimentarea, nu dura mai mult de 5 minute si se bloca. Problema se pare ca exista la acest model si mai sunt si altii care s-au lovit de ea, eu am descoperit asta la o simpla cautare pe google pe computerblog.ro, unde se plangeau cativa comentatori chiar in articolul review al acestui laptop, ca modelul Evolio U9 se blocheaza.
Am vorbit cu cei de la Evolio si le-am explicat problema, iar ei mi-au recomandat sa il returnez pentru a fi schimbat in garantie, ceea ce am si facut. Cum se intoarce, voi reveni cu noi impresii despre el.

2 comentarii:

  1. Am cumpărat si eu un Evolio U9, în urmă cu un an și 9 luni, iar problema cu blocarea o am și eu. I-m contactat telefonic pe cei de la Evolio, iar aceștia mi-au spus că blocarea are drept cauză, sistemul de operare, acesta nefiind cu licență. Le-am spus că am instalat sistemul de operare, am primit licență pe o perioadă de 30 de zile, iar blocarea a început după aproximativ 4-5 zile de la instalarea sistemului de operare. Angajații Evolio nu mi-au dat nicio rezolvare și de când am cumpărat U 9, mă chinuie situația cu blocarea. Ce este de facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu "nu are licenta" e vrajeala ...eu am facut filmulet cu blocarea si le-am trimis laptopul in garantie. Prima oara au zis ca e de la driveri, a doua oara l-au schimbat cu altul si nu s-a mai manifestat pana acum la colega care l-a cumparat. La mine facea la fel pe Windows original cu licenta. Sunt loturi care au probleme hardware din pacate, iar ei nu vor sa recunoasca. Plimba-l un pic la ei la garantie de vreo 2 ori si o sa il schimbe. Neaparat fa filme si trimitele cu ele (pastreaza si tu o copie, just-in-case).

      Ștergere