Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 7 iunie 2014

Ce am luat azi de la Decathlon

Am fost azi la Decathlon Militari si am luat un panou de baschet si o minge pentru fata mea. I-am promis saptamana trecuta ca o sa ii iau, insa niste evenimente m-au impiedicat atunci. Asa ca azi, am mers la Decathlon si am inceput sa caut ce vazusem pe situl lor. As fi luat online, insa nu erau specificate dimensiunile panoului, iar la fata locului, o binevoitoare angajata mi-a confirmat ca pot sa folosesc si minge nr 7, nu doar pana la nr. 5, cum era specificat pe site.
Cred ca a fost a doua oara cand am trecut printr-un magazin Decathlon, de cand s-au infiintat, iar haosul era mare, de fiecare data. Asta deoarece e plin de copii, care testeaza pe culoarele magazinului biciclete, trotinete, se joaca cu mingi de fotbal sau baschet, fara a fi deranjati de angajati. O politica buna, as zice, pentru ca cei mici trag de parinti sa le cumpere si alte lucruri decat cele pe care le aveau in program, iar in final, magazinul castiga.
Sa revenim la panoul de baschet - este din plastic si vine cu suruburi de prindere pe perete, insa eu l-am prins de un stalp din curte cu o mica improvizatie, prin bunavointa unui vecin. Asa ca vara asta ne distram jucand baschet. Pretul nu e mare, iar fericirea din ochii copilului este fara pret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu