Faceți căutări pe acest blog

marți, 8 iulie 2014

Noaptea devoratorilor de preturi la Altex

...a inceput la ora 22.00 si deja unele produse au stoc epuizat. Ce mi-a placut si va recomand:
- Moto G dual-sim cu 16GB memorie interna - telefonul pe care il am la 799 lei, cel mai bun pret de cand a aparut la noi. Puteti citi mai multe despre el aici ;
- Samsung S3 la 999 lei - un pret interesant pentru un telefon aflat la end-of-life d.p.d.v. software, dar cu specificatii hardware foarte bune;
- Samsung S5 - ultima aparitie a acestui an la 2299 lei - S4 avea si el un pret bun, insa stocul s-a epuizat rapid - 1499 lei;
- acumulator extern pentru cei cu baterii slabe la telefoane sau tablete, de 8400 mAh la 42 lei;
- casca bluetooth Plantronics M55 la 118 lei - eu am versiunea mai slaba un pic, M25 si sunt foarte multumit de ea - diferenta o face designul si faptul ca pe M55 poti raspunde la apel fara sa apesi butoane, doar prin voce;
- tableta de 7" Asus la 450 lei - eu o consider solutia de buget, sub ea nu merita sa dati bani pe nici o tableta, are procesor quad-core la 1.2 GHz, 8GB memorie interna si 1 GB ram, android 4.2;
- cea mai buna tableta de 8", LG G Pad e azi 999 lei - alegerea perfecta pentru o tableta care merita toti banii;
- pe 10" - noua tableta de la Samsung Tab4 la 1199 lei, pretul pe care il are de obicei G Pad de 8" ;
- boxe pentru calculator 5.1 Logitech Z506 la 199 lei - cel mai bun pret pentru boxe foarte bune - le am si sunt multumit de calitatea lor;
- consola PS3 de 500GB cu joc Watch Dogs la 899 lei.

Alte produse la promotie mai puteti gasi in aceasta pagina. Spor la cumparaturi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu