Faceți căutări pe acest blog

joi, 23 octombrie 2014

Un banc bun

 ... care nu e banc si pe care l-am auzit azi: un amic s-a dus la cineva - un patron de firma - sa discute afaceri. Stiti cum deraiaza discutiile, de obicei, de la afaceri, la un moment dat, patronul se lauda cu regulile lui din firma:
- Parcul de masini e nou, dar i-am avertizat pe angajati ca prima amenda de viteza o platesc eu, a doua angajatul, la a treia il dau afara pe sofer. Asa ii tin disciplinati si au grija de masini.
- Stiti, zice amicul meu, am vazut acum cateva zile o masina de-a dvs. care mergea foarte repede, nu m-am putut tine dupa ea, spre Constanta.
- Probabil vre-un bou care a avut noroc, zice patronul, razand.
- Acum daca stau bine sa ma gandesc, zice amicul meu, cred ca era masina dvs.
No comment....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu