Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 iulie 2012

Telefonul meu - HTC Desire GSM

Despre HTC Desire si sistemul lui de operare - android am aflat citind prin mai 2010 pe ComputerBlog.ro un articol scris de Dan Dragomir, in care am vazut niste poze cu telefonul si in care am aflat ca avea (pe atunci) ecran Amoled. M-am intrebat atunci "ce e aia Amoled si la ce ma ajuta", astfel incepand sa "sap" pe net dupa mai multe informatii despre acest telefon si tehnologiile pe care le inglobeaza. Am ajuns sa citesc zeci de review-uri, in romana si engleza, care laudau smartphone-ul in marea lor majoritate si care nu faceau atunci decat sa imi sporeasca "dorinta" de a avea acest telefon produs de HTC - Desire.
Pe atunci "ma luptam" cu primul meu touch-screen, un Asus P552 luat de la Emag, care s-a stricat in cateva luni de cateva ori. Dupa ce mi-am recuperat banii dati pe el, deoarece Desire era inca scump (echivalent ca bani cu un Samsung SGS II sau un Nexus in zilele noastre), am continuat cu un alt touch-screen, un Nokia 5800 XpressMusic, despre care citisem mai demult, tot pe ComputerBlog.ro, prin 2009. Avea o camera destul de reusita, insa nu am reusit sa ma imprietenesc cu sistemul de operare deloc.
In februarie 2011, dupa ce am reusit sa strang ceva bani si dupa ce am vandut 5800, am facut marele pas. Am luat un HTC Desire de la Cosmote (pentru ca stiam ca vand doar telefoane care nu sunt blocate in retea) la un abonament cu date (500 MB, care pe atunci imi ajungeau).
Pot spune ca ma inteleg destul de bine cu el, singurul neajuns pe care l-am gasit este memoria interna prea mica pentru aplicatii, dar peste care am trecut facand root si instaland Supernova 2.4.0.1 pe un card Samsung de 32 Gb pe care am facut o partitie pentru aplicatii de 1.5 Gb. Sistemul de operare se "misca" acum mai bine decat Gingerbread-ul orininal al lui HTC si am spatiu pentru sute de aplicatii fara ca telefonul sa se blocheze.
Am scris acest articol pentru a arata cat m-a ajutat faptul ca citesc despre telefoane pe www.computerblog.ro, in deciziile mele de a-mi cumpara telefoane bune si cu un raport bun intre calitate si pret, in anii trecuti. Acum, daca m-as gandi sa il schimb, nu cred ca as face-o decat cu un Samsung Nexus, telefonul cu cele mai multe update-uri de soft oficiale de pana acum (daca va intereseaza, zilele acestea va primi update la 4.1 sau Jelly Bean - eu am aflat tot de pe ComputerBlog).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu