Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 ianuarie 2013

Windows 8 pentru prosti

Windows 8 a aparut de ceva vreme si eu, ca si multi altii, m-am "jucat" un pic cu el cand era beta, iar apoi am asteptat sa apara versiuni mai stabile. Acum a inceput sa inlocuiasca Windows 7 pe sistemele si laptopurile noi care se vand in magazine, asa ca m-am gandit ca ar fi utile cateva carti de citit despre el. Cartile se gasesc gratuit pe internet, dar eu le-am grupat pe toate intr-un folder si le puteti descarca de aici. Alte linkuri utile care merita vizitate sunt urmatoarele :
- tutoriale Windows 8;
- VirtualBox - masina virtuala in care puteti testa Windows 8 inainte de a-l instala definitiv pe calculator/laptop.
Cum arata Windows 8 in versiunea Consumer Preview puteti vedea mai jos:
- Instalare Windows 8 Consumer Preview;
- Interfata Windows 8 Consumer Preview.
Nu s-a schimbat foarte mult fata de versiunea stabila, instalarea e aproape identica, de exemplu.
Nu stiu daca mi-ati urmarit blogul, dar ceea ce ziceam despre monitoare si Windows 8 acum cateva luni a inceput sa se "miste", cel putin la producatori. Samsung anunta Seria 7 de monitoare touch-screen, prima de acest fel produsa de Samsung (via GSMarena blog).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu