Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Ce am observat

Cand imi vin vizitatori de pe alte bloguri, apropo de ce ziceam aici anul trecut, cum ar fi azi de la zoso pe link-ul cu viitorul care ne asteapta, toti sunt muti. Acum nu stiu daca de uimire, de admiratie sau pur si simplu verifica link-ul si apoi pleaca (cum de fapt cred eu ca se intampla). Din aproape 500 de vizite pe care le-am primit azi de la zoso, nu se gaseste unul sa comenteze, macar un "ce tare" sau "l-am mai vazut, e vechi", nimic. Asta ma pune pe ganduri... am zis tot acolo si omul s-a lamurit, sau mai sunt multe de zis si nu merit timpul vizitatorului? Lasand la o parte faptul ca maine, sau peste doua zile, cand articolul nu mai este de actualitate la zoso, voi avea traficul obisnuit pe blog, nimeni din cei 500 nu se oboseste sa mai treaca pe la mine. Asta am observat aproape de fiecare data cand am primit aceste vizite.Oare toti sunt conservatori sau toti intr-o mare graba? Sau poate lumea se asteapta ca blogul meu sa se ridice la aceeasi calitate, sa zicem, cu blogul de pe care vin? Pareri, cineva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu