Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 martie 2013

Televizor LED LG 32LS570S

Dupa postarea trecuta despre televizor, am cautat, m-am documentat si am ajuns la concluzia ca cel mai dotat televizor in zona 1400-1700 ron este led-ul LG 32LS570S. Are destule porturi USB (3) si HDMI (4) ca sa imi satisfaca cerintele, e destul de plat, imaginea arata bine (l-am vazut in actiune la Crangasi unde e expus la sediul eMAG), are DTS,  nu pare sa aiba defecte la prima vedere. 
Intrebarea mea este, il are cineva in dotare cumparat? Vreau sa schimb cateva impresii si subtilitati, gen cata memorie are partea smart din el, cum se misca la streaming gen vplay, daca vede ok subtitrarile pe Flash (am inteles ca are/se poate pune Flash 11 pe el), si altele asemenea.
Si inca o intrebare (pentru cunoscatori): cand intra pe stoc la eMAG?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu