Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 martie 2013

Tepe mari

Ca tot vorbeam zilele trecute de automate de plata, au aparut in ultimul timp niste automate prin care iti poti incarca telefonul. Pana aici totul ok, aveau si optiunea de a incarca direct cu minute, ceea ce imi convenea, iar pretul era mai mic decat cel pe care il plateam la aprozarul din colt, dotat cu un aparat gen POS. De la un timp insa, au renuntat la incarcatul cu minute, poti pune doar credit pe cartele. Iata-ma cum am incarcat eu cu 5 euro, crezand ca operatorul va vedea banii in cont si va reactiva optiunea anterioara. Mare greseala! Peste 3 zile imi spune sotia :
- Nu stiu cu cat m-ai incarcat ca acum nu am nici credit, nici minute!
- Cu 5 euro, ii zic eu senin. Apoi mi-am dat seama ca ea a vorbit fara optiune de cei 5 euro, pentru ca operatorul nu a binevoit sa activeze automat optiunea veche.
Concluzia este : feriti-va de asemenea automate, mergeti direct la operatori (in mall-uri au deschis pana tarziu, daca timpul este o problema) si platiti acolo daca vreti sa va incarcati direct cu minute. Pretul este la fel ca la aceste automate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu