Va povesteam, acum doua saptamani, ca m-a lasat bateria veche ( o Varta cu care a venit masina mea, cumparata acum 5 ani ) si mi-am luat o baterie noua Caranda. Foarte buna bateria, dupa 5 zile de stat (vacanta trecuta a celor mici de la scoala), vroiam sa o pornesc si bordul era stins. Bateria moarta total. Am avut noroc ca mi-a dat cineva curent si am pornit masina, insa ma innebunea gandul ca nu stiam ce s-a intamplat. Asa ca dupa cateva telefoane, se pare ca aveam un cosumator ascuns. Fuga la service si pus testerul pe computerul de bord - totul era ok. S-a emis ipoteza ca era alarma auto, un Viper 350 pus pe masina dupa ce am luat-o, care nu apare in computerul de bord, orice eroare ar avea. Sun la Viper, alti baieti destepti care ma sfatuiesc ca nu e alarma de vina, probabil plafoniera sau becul din portbagaj. Eu ii intreb..."bine si cum testez asta?" Ei raspund... "bagi in portbagaj pe cineva mic si inchizi, apoi vezi ce iti spune." Fara cuvinte....
In final era becul din torpedo, compartiment care era umplut de o gramada de incarcatoare auto pentru diverse tipuri de telefoane, care mi-au fortat inchiderea si mecanismul declansa becul, desi era inchis. Bineinteles ca am inceput a emit ipoteza ca bateria veche era posibil sa fi fost buna in continuare, iar eu sa o fi dat ca prostul la schimb pe nimic...dar asa e in viata " win some lose some".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu