Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 februarie 2014

Cateva de weekend

Ati observat ca, daca va duceti la prima ora la un supermarket, si zic supermarket, nu magazinas de cartier, cu o hartie de 100 de lei ca sa faceti cumparaturi, in 99 din 100 de cazuri iese cu maraieli din partea casierei? Eu am fost dimineata, dupa ce mi-am lasat fata la scoala, la un Carrefour pe Panduri. Am luat cateva ciricele de rontait si nu aveam la mine o hartie de 100 lei. Ei bine, sa vedeti care a fost prima reactie a casierei: "nu veniti la mine cu astea, nu aveti marunt?", "pai nu", "dar nu am sa va dau restul" - in gandul meu NOT MY PROBLEM. Lanturile astea de supermarket au si ceva sefi care fac un minim de instructaj; printre inutilitatile evidente, cred ca ar trebui sa le spuna la casiere sa aibe marunt, la prima ora, cel putin 200 lei in hartii de 5, 10 si cel putin 20 lei in hartii de 1 leu. La banii pe care ii ruleaza zilnic, e imposibil sa nu poata face asta in fiecare dimineata. A fost de ajuns sa apese pe un buton si a aparut un coleg care a ajutat-o strangand marunt de la alte case. Cu totul mi-am pierdut 5 minute si mi-am stricat buna dispozitie in acea dimineata. Probabil nu sunt singurul pus in aceasta situatie si cred ca exista mai multe supermarketuri care fac la fel. Cum ar fi sa nu comenteze, sa zambeasca si sa spuna frumos "va rog asteptati un pic, un coleg va sosi cu restul dvs". Parca e altfel, nu?

Unde as putea vinde cateva lucruri? Adica undeva pe un site, pe care userii sa aibe rating de seriozitate. Ma refer la seriozitate inainte, in timpul si dupa o tranzactie. Sa luam ca exemplu computergames: are o portiune de vanzari foarte bogata si bine pusa la punct, cu o mica exceptie - poti da rating unui user numai dupa ce ai facut o tranzactie cu el. M-am lovit de unu' care se exprima asa: "il iau eu sigur", dupa care sunt nevoit sa refuz pe altii si apoi, inainte de tranzactie cu 24 de ore imi trimite "m-am razgandit, nu il mai iau". Unuia ca asta ar trebui sa ii dau rating negativ pentru neseriozitate. Nu pot sa o fac, desi merita din plin si ar trebui ca si altii sa stie asta despre el. Asa ca unde pot sa vand ceva si sa am o idee despre ce ii poate pielea celui care cumpara? Fara Mercadoare si alti veri.
Poate ati aflat pana acum, poate nu - LG G Flex este tratat pe plasticul din spate, astfel incat sa isi "vindece" singur carcasa de zgarieturi. Ok, trebuie sa fie destul de cald in camera: 27 de grade, zgarietura sa nu fie foarte adanca, veti vedea in clipul de mai jos ca la zgarieturi adanci nu prea face ce zice, dar e un inceput. Acum imaginati-va acelasi strat, mult mai performant, pus pe suprafata unei masini. Wow - fara zgarieturi pe vopsea, nu ar fi tare? Abia astept asa ceva, pentru ca este viitorul si suna destul de bine, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu