Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 iunie 2014

Cei mai prosti pantofi sport

...i-am cumparat eu luna trecuta. Sa va explic: era aproape de ziua mea, aveam nevoie de niste incaltari sport in care sa imi plimb picioarele, asa ca m-am oprit la Leonardo. Am mai cumparat de acolo, preturile bunicele, mi-au facut cu ochiul astia si i-am luat. Comozi, frumosi, nimic de care sa ma plang. Fast-forward 3 saptamani si, in perioada cu ploile, am simtit ca luam apa la galosi. Nu stiam de ce, in balti nu calcasem, n-am prins nici o rapaiala mare, dar incaltarile mele erau umede pe interior. Asa ca i-am intors, sa verific talpa. Si am vazut si cauza: talpa era crapata de-a lungul desenelor (pare ca e facuta din bucati mai mici lipite si nu dintr-o singura bucata). Asa ca m-am dus ieri la Leonardo cu bonul (noroc ca il mai aveam) si cu incaltarile si am cerut banii inapoi.
Doamna de la tejghea era hotarata sa nu imi dea :"va alegeti altceva din magazin", insa eu citisem pe garantie (o foaie cu cateva randuri capsata de bon) ca pot sa cer si banii. I-am explicat ca m-am uitat pe situl lor si nu am vazut nimic care sa imi placa, insa a insistat ca au si alte modele in magazin.M-am plimbat un pic prin magazin si am gasit ceva pentru fata mea, insa nu avea numarul ei, asa ca m-am intors, am cerut banii inapoi si i-am primit. Trebuie doar cateva date din buletin, pentru ca se face factura stono pentru asta si multa bunavointa din parte vanzatoarei. Banuiesc ca, daca nu citeam acele randuri cu atentie, trebuia sa caut mai bine prin magazin, sa iau altceva si nu as fi primit banii inapoi.
Ca o paranteza, cat am stat prin magazin pe langa casa, s-au intamplat urmatoarele:
- un baiat si o fata au cumparat o pereche de pantofi pentru ea (el a platit, binenteles), iar la iesire ea era foarte suparata ca au platit cincizeci si ceva de lei, iar pe cutie scria ceva gen treizeci si ceva - nu s-au mai intors, insa presimt ca a urmat o cearta intre ei;
- dupa mine a mai sosit o doamna cu niste papuci eleganti, care cerea banii inapoi pe ei, pentru ca i-au facut rani la picioare (nu stiu daca a reusit sa ii primeasca);
- chiar cand am terminat si primeam banii inapoi, a mai aparut o domnisoara cu o cutie de pantofi in brate - si ea vroia banii inapoi.
Coincidenta, sau spune ceva despre calitatea produselor din magazinele Leonardo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu