Faceți căutări pe acest blog

joi, 22 martie 2012

Papuci gratis de la magazinul ZorileStore.ro (3)

Am primit papucii pe care i-am cerut de la magazinul Zorilestore Asa cum v-am spus zilele trecute aici si aici, am luat spre testare o pereche de papuci  RIDER pentru barbati ROOTS II AD marimea 42 si azi au sosit prin curier la mine. La prima vedere sunt ok, chiar marimea 42, asa cum am cerut si cum scrie pe ei (imi era teama ca voi avea probleme cu marimea, de multe ori s-a intamplat sa cer incaltari marimea 42, pe ele sa scrie 42, dar sa fie mai mici). Aveti mai jos cateva poze de la unboxing.




Voi reveni in weekent cu un review dupa testare. Multumesc magazinului Zorilestore pentru perechea de papuci pe care mi-a pus-o la dispozitie spre testare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu