Faceți căutări pe acest blog

marți, 13 martie 2012

Pixul Pilot Frixion

Fata mea este in clasa I din toamna anului trecut. Cred ca va inchipuiti prin ce pregatiri am trecut pentru a face rost de toate rechizitele de pe lista care ne-a fost comunicata la inceputul anului scolar.
Lasand la o parte faptul ca trebuia ( zic eu ), ca aceasta lista de rechizite scolare sa fie comunicata din timp, pentru a avea timp sa cautam cele necesare inaintea inceperii anului scolar (ca doar se stia ca elevii vor incepe anul scolar in Septembrie, iar aceste lucruri le vor folosi indiferent la ce scoala vor fi inscrisi), am gasit pe lista ceva ce noi, generatia mai in varsta, nu am avut la timpul nostru : un pix cu guma intr-un capat care poate sterge fara a lasa urme ceea ce scriem cu pasta, adica un pix care sterge..


La momentul respectiv mi s-a parut o idee minunata, dar nu mi-a dat prin cap sa il caut prin vre-un magazin online rechizite , mai ales ca nu stiam cum se numeste exact. L-am gasit totusi intr-un chiosc la colt de strada la un pret destul de mare. Dar ce sa facem, ne trebuia si l-am cumparat pentru a completa lista de rechizite.
Mai tarziu, am aflat ca se numeste Pilot Frixion si il pot gasi online in cel putin doua locatii : pe www.rechizitelemele.net sau pe www.pilotfrixion.ro, la un pret mult mai bun decat cel pe care l-am platit initial.



Cercetand siturile de mai sus am descoperit ca pixul frixion se gaseste in mai multe culori si grosimi, in diferite seturi: denumite pentru artisti, pentru panica si pentru seriosi, ca se gasesc mine separat pentru a nu cumpara un pix cu totul daca s-a terminat mina. Astfel pixul se arunca doar daca se termina guma din capat, pe care nu o putem inlocui.


De asemenea, pe siturile amintite, exista cateva reclame haioase facute pentru a promova acest model de pix, pe care va invit sa le urmariti mai jos.:



In concluzie va recomand siturile www.rechizitelemele.net si www.pilotfrixion.ro pentru ca au niste preturi bune pentru lucruri de calitate de care oricum aveti nevoie pentru scolari.

2 comentarii:

  1. Ubers Fiktion are exact aceleasi caracteristici ca si pixul de la Pilot, doar ca este mai ieftin. De ce sa platesc mai mult pt atata marketing, reclame TV etc. ?

    http://www.papetarie.ro/rechizite-scolare/instrumente-de-scris-si-accesorii/-roller-cu-guma-ubers-fiktion-0594r#prettyPhoto

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe pe piata mai ieftine, insa calitatea este proportionala cu banii pe care ii dai.

      Ștergere