Faceți căutări pe acest blog

vineri, 20 aprilie 2012

Cine bea multa bere Timisoreana?

Daca nu stiati, aflati acum : exista un concurs Cupa virtuala Timisoreana organizat de Ursus Breweries pe situl www.beretimisorena.ro. Principiul este simplu, bei bere Timisoreana, pui codurile de pe cutii pe site, raspunzi la intrebari fotbalistice, participi la jocuri si castigi premii. Treaba este ca cineva de la ei s-a imbatat mai repede decat trebuie si pune balarii pe site ( vezi poza urmatoare ).
Eu nu sunt mare microbist, dar stiu sa dau o cautare simpla pe google sau wiki si mare mi-a fost mirarea sa aflu ca respectivul a avut de-a face cu Universitatea Craiova, nu cu Poli Timisoara. Asa ca am trimis un mail organizatorului care a modificat eroarea.
Numai ca nu sunt la prima eroare de genul asta. Au mai avut o intrebare gresita saptamana asta si au zis ca nu stiu eu sa ma uit unde trebuie dupa raspuns, ca scuza.
Oare asa am ajuns, ca pana si concursurile sa fie organizate prost (asta ca sa nu zic "de prosti")?
Daca aveti curiozitatea sa intrati in concurs, ei mai au un joc numit "Asaltul portii" , la care se presupune ca joci contra cuiva si castigi alte puncte daca inscrii goluri. Ei bine n-am reusit sa intru in jocul respectiv niciodata, desi am incercat sa intru la ore diferite, incepand cu 6 dimineata si terminand cu ora 23.Poza de mai jos e doar una cu cea mai recenta eroare.

Poate citeste cineva aceste randuri de la ei si le da cateva idei cam de cine ar putea sa scape din echipa lor si cum pot imbunatati concursul. Ar fi bine sa inceapa cu cei care se ocupa de site si de intrebari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu