Faceți căutări pe acest blog

joi, 31 mai 2012

Despre un tricou si o geanta

Ieri ma intreba Blogatu daca am primit tricoul? Da, l-am primit. O parte din poveste am pus-o la Razanbb pe blog, acum insa o sa va povestesc tot.
Am participat la concurs si ei mi-au trimis un tricou. Tot ce am castigat pana acum mi-a venit frumos cu curierul la adresa pe care am dat-o, insa ei s-au gandit ca pot reduce costurile (probabil) si au trimis tricoul prin posta. Asa ca m-am prezentat la oficiul postal unde aveam fix 2 persoane in fata. Am stat 30 de minute pentru ca prima persoana scria de zor actele pentru vreo 10 colete, a doua avea 10 pungi cu colete de diferite marimi si astepta cand am ajuns. In total vreo 40 de colete in fata mea. Norocul meu a fost ca se schimba tura si persoana care a venit, probabil impresionata de fata mea cea lunga, s-a indurat si mi-a dat coletul cu tricoul.Altfel mai stateam inca 30 minute cel putin.
Eu zic sa numai repetati experienta asta. Daca stiam ca dureaza atat de mult, refuzam coletul. Macar mi-au respectat indicatiile si au livrat marimea ceruta de mine.
Pe de alta parte, de la Mediadot am castigat, la un alt concurs, o geanta de laptop. Atunci cand le-am dat pe mail datele de contact am specificat ca a doua zi, miercuri, nu voi fi la adresa mentionata si sa nu trimita curier cu coletul decat de joi incolo. Mai mult, am cerut confirmarea ca au citit mailul cu specificatiile mele.Am primit pe mail confirmarea si ghici cand a venit coletul? Exact miercuri, cand eu nu eram acolo.
Acum imaginati-va ca ati cumparat ceva de la Mediadot si ei il vor livra exact cand nu sunteti, desi i-ati anuntat ca nu sunteti acolo la data respectiva. Nu ati crede ca mine ca :
1. Mediadot sunt neseriosi ?
2. Mediadot nu respecta dorintele si indicatiile clientilor?
True story bro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu