Faceți căutări pe acest blog

marți, 27 noiembrie 2012

Cateva buguri si ganduri personale despre BI

De cateva zile am observat ca widgetul Blogal Initiative raporteaza pozitia mea din clasament in mod diferit fata de clasamentul de pe site. Banuiesc ca se lucreaza pentru lansarea oficiala a sitului si din aceasta cauza imi apare diferenta de 1 loc din widget.
Testand ghift-shop-ul lor, am observat cu placere ca exista si produse care se pot "cumpara" in mod direct cu puncte si nu sunt numai cele pentru care trebuie sa licitezi. De asemenea, se pare ca vor putea fi folosite doar punctele castigate in campanii si nu toate punctele (cele primite pentru articolele care nu intre in campanii nu trebuia sa fie contorizate deloc, zic eu, dar este doar parerea mea).Functioneaza bine avertizarea pe mail cu privire la produsele cumparate si cele la care se liciteaza.
Ca o nota personala negativa, inca nu mi-au ajuns premiile castigate intr-o campanie, dar inca nu au trecut 30 de zile asa cum scria pe site.Nu inteleg totusi de ce trebuie o perioada atat de mare pentru cateva borcane trimise spre 5 destinatii.
Articolele care au fost scrise pentru campanii au fost destul de repede aprobate, exceptie facand cele publicate spre sfarsitul zilei.Ar trebui sa existe o nota undeva in regulament in care sa se precizeze ca exista o intarziere de cateva ore pentru aprobarea articolelor publicate dupa ora 16.00-18.00.
Cam atat despre Blogal Initiative, sunt pe ultima suta de metrii (sau de ore) pana la lansare, sper sa remedieze ultimele bug-uri si sa ne vedem cat mai sus in clasament ( btw, ultima oara cand am scris despre ei, mi-am propus sa ajung intre primii 10 si se pare ca am reusit, fara prea mare efort - deci se poate ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu