Faceți căutări pe acest blog

luni, 5 noiembrie 2012

De ce de la Vodafone?

Pana acum am raspuns mai mult la intrebarea "de ce imi doresc un Iphone 5?", as vrea un pic sa detaliez "de ce imi doresc un Iphone 5 de la Vodafone?":

- pentru ca Vodafone are in acest moment cel mai rapid internet mobil;

- pentru ca Vodafone are cea mai mare acoperire nationala a serviciilor 3G broadband;

- pentru ca Vodafone a dat dovada de transparenta maxima, afisand preturile pentru Iphone 5 cu mult inainte de lansare, spre deosebire de Orange si Cosmote;

- pentru ca Vodafone va lansa prima reteaua 4G LTE in tara noastra, iar Iphone 5 este compatibil cu LTE.

Ma opresc aici, cred ca v-am convins de ce imi doresc de la Vodafone un Iphone 5.

Sursa: vodafone.ro

2 comentarii:

  1. escrocheria vodafone14 noiembrie 2012 la 08:47

    ESCROCHERIA VODAFONE
    Dragi abonati Vodafone , nu va lasati escrocati !!!
    In ultimele luni , Compania TELEFONIKA SRL , care are contract cu VODAFONE pentru a aduce in mod agresiv clienti si pentru a modifica abonamentele pe care deja le aveti in asa fel incit va dubleaza facturile , isi trimite agentii pe la toti abonatii. Aceasta se numeste COMPANIE DE HUNTING (VINATOARE).
    Daca ati acceptat orice fel de modificare de abonament , veti constata la urmatoarea factura ca ati fost inselati si pretul abonamentului a crescut semnificativ fara sa primiti servicii suplimentare , sau primiti servicii inutile , din care nu veti putea utiliza mai nimic.
    Eu am avut un abonament absolut rezonabil , cu 3400 minute nationale , la comun pentru toate cele 13 numere de telefon ale firmei , plus 2,5 GB intrenet mobil pe 4 telefoane .
    S-a prezentat la firma SORINA BOHATEL de la Telefonika SRL care mi-a propus sa-mi dea un Iphone4S impreuna cu un abonament de 1500 min nationale si 400 min internationale in conditiile in care renunt la a avea 3400 min in comun , acestea urmind a fi repartizate pe cele 16 numere in functie de cit au consumat in medie fiecare numar in ultimele luni (si care minute erau absolute suficiente , reportind lunar cel putin 3000 min).
    Am semnat noul contract in conditiile in care MI S-A GARANTAT CA NU VOI AVEA COSTURI SUPLIMENTARE cu abonamentul.
    In prima luna , valoarea facturii era TRIPLU (2400 lei in loc de 800 lei in mod obisnuit) , moment in care am sunat-o pe Sorina Bohatel , cea care mi-a modificat abonamentul. Mi-a raspuns o singura data , dupa care nu a mai raspuns la nici un apel , iar in a doua luna abonamentul a venit 1600 lei , a treia luna 1600 lei , etc
    In disperare de cauza am sunat la VODAFONE , care mi-a alocat un alt manager de cont , care a fost de acord in urma discutiilor de aproape 3 ore sa ceara aprobarea pentru revizuirea contractului argumentul lui principal fiind ca “doar ati semnat in cunostinta de cauza noul contract”.
    Tactica VODAFONE este de a nu da inapoi nici un pas . Noul manager de cont mi-a propus o varianta ceva mai rezonabila de abonament , insa nu a vrut in nici un fel sa revina la vechiul abonament . Noua varianta de abonament ma duce de la 1600lei la 1200 lei , dar nicidecum aproape de varianta initiala.
    M-AM PLICTISIT. Doi ani mai sint sclavul lor , dupa care , sa ma pupe….
    AVETI GRIJA SA NU PICATI DE FRAIERI CUM AM PATIT EU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare ca povestea ta e cusuta cu ata alba. Daca erai corect si transparent ti-ai fi dat si tu numele dar se pare ca incerci doar sa discretizezi pe cineva in ideea in care " fraierii " care citesc sa puna botul . Ma indoiesc ca vei fi ascultat.

      Ștergere