Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 14 noiembrie 2012

Traditii romanesti

A venit un calugar la locul meu de munca cu cersitul. Asa se numeste, daca nu stiti, cersit. Ca el e de la o manastire care se reconstruieste si incearca si ei sa stranga bani de unde apuca si daca nu am putea sa il ajutam si pe el cu bani.
Eu zic NU !! Ma gandeam ca poate pleaca si isi vede de drum. El nu. Daca nu bani, nu putem sa ii dam si lui cauciucuri pentru masina ? Eu i-am zis ca fara bani, nu cred. Si acum bomba:
- Nu putem sa pastram si noi traditiile ? zice el.
Acum eu nu sunt prea dus la biserica, dar traditie romaneasca in care sa dau anvelope pentru masina popii, eu n-am auzit. Nu e ceva nou, cred, ca ii zice traditie, nu?
A auzit cineva de traditia asta?
Si ca o paranteza, pentru cine nu a auzit pana acum, veniturile bisericii nu se prea impoziteaza.
De ce nu se duce la conducerea lor, ca ei intre ei ar trebui sa se sprijine?
Sau poate e chiar un cersetor, nu calugar adevarat? Eu de unde sa stiu, ca nu sunt dus la biserica !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu