Faceți căutări pe acest blog

marți, 5 martie 2013

Florile se vand online?

Am facut zilele acestea un experiment. Am facut rost de un cod adwords si am inceput sa fac reclama la 2 situri de vanzari de flori online: floria.ro si 123flori.ro. Toate bune si frumoase, am inregistrat din 28 februarie si pana ieri 362 de click-uri, respectiv 547 click-uri cu 120 si 178 de unici. Care nu s-au concretizat in nici un comision. Zero barat intr-o perioada in care se cumpara flori la greu peste tot. Mi-e greu sa cred ca, din atatea persoane care au cautat flori si florarii online, nici macar una nu a facut o comanda. Ma gandesc la doua posibilitati: sunt unii care dau click aiurea pe reclame pe google, doar ca sa faca paguba concurentei, sau reclama pentru cele 2 situri nu este permisa prin adwords (ceea ce nu am vazut sa fie specificat pe paginile lor de prezentare din situl 2parale). 
Ceea ce ma face sa ma intreb: cele doua situri chiar fac ceva prin 2parale sau doar beneficiaza de reclama gratuita? Oare florile se vand online?

2 comentarii:

  1. Ce fel de reclama ai facut pe adwords? Search sau display? Daca a fost search, pe ce cuvinte cheie ai primit click-urile?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum mi-am dat seama ca am sters campaniile pe flori dupa ce am vazut ca nu dau rezultate. In principiu am mers pe cautari pe flori si cuvintele derivate pe care le-a sugerat adwords(buchete, aranjamente, etc). Nu stiu daca din platforma de 2parale mai pot scoate ceva care sa te ajute. Oricum anunturile erau facute in asa fel incat sa se vada ca poti cumpara flori online, cu livrare rapida, nu am scris povesti, au fost la obiect. Si nu poti sa crezi cati nervi am avut cand, dupa cateva sute de click-uri, care au dus catre cele doua magazine, in 2parale nu era nici un comision macar. Apreciez oricum faptul ca cineva se intereseaza de asta. Probabil a fost ceea ce a spus si un alt coleg de blogareala: florile online sunt prea scumpe pentru romani. Desi nu cred ca ati somat in acea perioada. Posibil ca oamenii doar sa fi cautat pe net si apoi sa va sune in loc sa faca cont si comanda online. Asta e, mergem mai departe.

    RăspundețiȘtergere