Faceți căutări pe acest blog

joi, 30 mai 2013

Curatenia de dupa Pasti

Avand in vedere ca cei de la 2parale o lungesc de o luna cu plata comisionului, pana vor intra banii in contul meu voi schimba un pic reclamele pe aici. Voi face in continuare recomandari, insa vor fi punctuale, cand este cazul si nu voi mai forta. Atata vreme cat eu fac reclama, generez vanzari, iar ei nu isi platesc obligatiile sub pretextul unor verificari peste verificari ale unor comisioane deja platite de magazine, nu ma voi stresa nici eu cu magazinele lor si implicit nu va voi stresa nici pe voi.
Pe scurt, ce s-a intamplat in ultima luna:
- au zis ca n-am contract, am facut contract si l-am trimis catre ei;
- s-au mutat si si-au schimbat modalitatea de cerere a comisioanelor pe site;
- a aparut un nou contract pe site, pe care l-am semnat, scanat si "urcat" la ei pe site (ceea ce a durat un pic, pentru ca au fost niste erori de toata frumusetea - document pdf nerecunoscut de site, in conditiile in care nu poti urca decat pdf sau poza, iar contractul are cateva pagini);
- au aparut niste anexe pe care le-am semnat, scanat si "urcat" si pe ele;
- acum statusul este "Se asteapta confirmarea 2Parale". 
Pe twitter au zis ca "trebuie clarificata situatia comisionelor", in conditiile in care acestea au pe site stadiile: "aprobate/respinse"si "platite/neplatite", iar eu cer retragerea unora platite deja, ajunse in contul 2parale. La telefon nu raspunde nimeni, pe mail dureaza o vesnicie pana iti raspund, asta daca o fac si din ceea ce se scrie pe blogul seopedia, mai sunt si altii in aceleasi conditii. Nu inteleg de ce se lauda ca genereaza vanzari de sume mari, implicit comisioane mari si nu angajeaza personal, daca sunt depasiti de situatii.
Asta imi aduce aminte de o firma care facea un soft gen ERP, care s-a extins foarte mult, insa s-a incapatanat sa ramana in vreo 3 oameni. Depasiti de cererile de suport cei 3 au plecat, firma a angajat alti oameni, care nu stiau cu ce se mananca softul respectiv si au ajuns la fel ca la inceput, cu doar o mana de clienti, deoarece marea majoritate a lor s-au orientat spre alte ERP-uri ale unor firme care ofereau suport in timp real.
Totul s-a intamplat din lacomie si proasta organizare. Pacat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu