Faceți căutări pe acest blog

marți, 28 mai 2013

Pregatiri pentru Disneyland (II)

Asa cum spuneam luna trecuta, intentionez sa ma plimb un pic pana la Paris vara aceasta. Am gandit un pic excursia din vreme, am ales perioada, am cumparat in avans biletele de avion (am ales Air France pentru ca, desi e un pic mai scump, banuiesc ca nu voi calatori ca in autobuz cu ei, asa cum am auzit ca se face in cursele low cost), am gasit si facut o rezervare la un hotel, ramane sa planificam pe zile cand mergem si unde - probabil 2 zile la Disneyland, apoi turnul Eiffel, muzeul Luvre, etc. 
Avand in vedere ca noi, parintii, putem calatori si cu cartile de identitate, a trebuit sa facem pasaport doar fetei noastre, asta a insemnat 2 taxe platite la CEC: 244 ron taxa de pasapore si 32 ron taxa consulara, apoi o vizita in familie (pentru ca se depun actele doar daca sunt toti membrii familiei prezenti: tata, mama si copil, altfel trebuie procura pentru unul din parinti) la Pipera (aceeasi cladire unde se elibereaza numere si carnete auto). Intrarea pentru pasapoarte este cea din dreapta cladirii, cum te uiti la ea dinspre sosea. Va recomand sa va duceti dupamasa pentru ca dimineata sunt cozi, atunci cand depuneti actele, iar cand il luati, puteti sa mergeti si la 9 dimineata, asa cum am facut eu. Marti au program lung, de la 8.30 la 18.30. Nu era nimeni la eliberari, am ajuns, l-am luat (cu programare dupa 2 saptamani de la depunerea actelor) si in 5 minute eram iar in strada. Si la depunere si la eliberare va trebuie certificatul de nastere al copilului in original.
Ca idee, ce ma socheaza de fiecare data cand ajung acolo, este faptul ca gardul cladirii este vecin direct cu strada, fara a exista un trotuar acolo. Cine a extins soseaua a fost mare dobitoc, riscul sa te ia cineva pe capota e destul de mare, noroc ca nu e mare circulatie in zona.

Vizualizare hartă mărită

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu