Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 8 iunie 2013

Vonino Orin S review si unboxing

Acum cateva zile m-a rugat un vecin sa ii recomand o tableta ieftina si buna pentru fetita lui. I-am raspuns : Vonino Orin S este tableta cu ecran de 7" perfecta pentru copii. Tableta are un procesor dual core la 1.6 GHz, memorie ram 1 GB, memorie interna 8 GB, din care sunt accesibili aproximativ 4.2 GB pentru date si 1.8 GB pentru instalat aplicatii. Are slot micro SD si suporta carduri de pana la 32 GB, are doua camere, una frontala, de 0.3 mPx pentru autoportret sau programe de comunicatii gen Skype sau Yahoo messenger si una pe spatele tabletei, de 2 mPx. Sistemul de operare este Android 4.1.1 si nu agatat deloc in meniuri, cat a fost in posesia mea.
Pentru jocuri foloseste un procesor grafic Mali400. Deoarece nu avea router acasa, vecinul m-a rugat sa instalez pe ea cateva jocuri, ceea ce am si facut si, in ziua respectiva, am instalat si testat de la Angry Birds si Where's my water, pana la jocuri cu grafica foarte buna gen Real Racing 3 si toate au rulat fara probleme.
Cutia in care vine tableta mai contine:
- incarcator de priza;
- cablu de date;
- casti.
- cablu OTG
Eu am luat-o la o promotie, in care venea la pachet cu un cablu USB, prin care se poate incarca tableta de la un incarcator de masina cu mufa mama USB.
Tableta are aplicata din fabrica, o folie pe ecran, ceea ce este foarte bine, avand in vedere ca se adreseaza copiilor si ei nu sunt foarte atenti cu ecranele tabletelor. Are si o folie de protectie pe spate, dar era prost aplicata si pe aceasta am dat-o jos. Spatele este foarte lucios, eu am luat varianta pe negru si este un adevarat magnet de amprente. Poate ca pe varianta pe alb, urmele amprentelor se vad mai putin.
La categoria ei de pret, pana in 500 ron, Vonino Orin S este best-buy, tabletele de 7" dual core, ceva mai scumpe, au doar ecran IPS in favoarea lor. 
Va invit sa vizionati unboxingul tabletei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu