Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 iulie 2013

Cum am slabit 10 kg

De anul nou m-am urcat (accidental) pe cantar si acesta a gemut sub mine. Arata 90 kg, iar pentru inaltimea mea de 1.70 m, nu era bine deloc. Asa ca, peste cateva saptamani, mi-am facut curaj si am inceput sa tin cura de slabire. A fost un efort cu care nu m-am obisnuit repede, uneori mai "calcam stramb", asa ca, dupa o luna rezultatul nu ma satisfacea deloc. Apoi am citit pe net tot felul de retete proaste, cu alternari de mancaruri care nu imi "faceau cu ochiul" deloc, pana intr-o zi de primavara, cand am dat peste reteta perfecta de slabit. 
Nu este scumpa, nici greu de preparat. Tot ce va trebuie este mazare si fasole verde ( eu am folosit si la borcan si inghetata la pungi ), cativa morcovi, o ceapa, putin ulei, sare si piper, dupa gust, piept de curcan si multa vointa. Mazarea si fasolea se spala si se pun intr-o oala cu apa, la fiert, la foc mic. Se adauga mocovii curatati si feliati si ceapa curatata, dar intreaga. Se fierbe bine si, la final, se adauga un strop de ulei si sare si piper. Dupa ce se raceste, eu am scurs zeama si am aruncat ceapa, ramanand cu o mancare de fasole verde cu mazare si morcovi - garnitura perfecta pentru pieptul de curcan pe care il taiam felii subtiri de jumatate de centimentru si il frigeam pe tabla cu un pic de sare.
Asta am mancat la pranz, aproape in fiecare zi. Zilnic, cu cateva ore inainte de masa si la cateva ore dupa, mai completam cu mar ( nu mai mult de 2 pe zi ) si, uneori, o banana. Dimineata mancam un castron de lapte de 0.1% cu cereale, seara incercam sa ma abtin sa mananc, iar painea am eliminat-o de tot. Am hotarat, totusi, ca maxim o zi pe saptamana, sa ma abat de la aceasta dieta, pentru a "surprinde" organismul cu ceva diferit. Fara excese, ocazional un gratar sau altceva de mancare, dar intotdeauna fara paine si fara alcool. Totul a durat putin mai mult de doua luni, iar la inceputul lui iulie aveam 78 kg. Nu am slabit chiar ca in imagine, dar am sarit vreo 3-4 gauri la curea. Eu zic ca merita sa incercati. Cred ca daca faceam si ceva sport, as fi reusit mai repede, dar nu gasesc timpul necesar pentru asta, deocamdata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu