Faceți căutări pe acest blog

vineri, 5 iulie 2013

Cum cumpar rovinieta online?

Comanzi rovinieta online, o platesti cu cardul si vine pe mail. Iti trebuie data intrarii in vigoare, numarul masinii si seria sasiului. Este foarte simplu. Asta in teorie. Pentru ca in practica, stiam ca aveam rovinieta pana pe 6 si am cerut sa fie emisa pe 1 an incepand de pe data de 6. Ideea este ca am platit online cu cardul si m-am pomenit apoi cu un mail ca nu poate fi generata deoarece pe 6, care era ultima zi de valabilitate a rovinietei vechi, aveam deja rovinieta. Eram acum in pozitia " cu banii dati si fara rovinieta". In acelasi mail aveam un numar de telefon de contact, asa ca am sunat la ei cateva ore mai tarziu. Am aflat ca ei au generat rovinieta cu data de 7, asa cum trebuia de fapt sa o cer eu de la inceput si am gasit un document pdf in partea de comenzi a sitului, pe care l-am descarcat si printat, care tine loc de dovada. Una peste alta, am avut in aceeasi zi rovinieta in format electronic, asa cum promit in reclama .S-au tinut de cuvant si m-au scos repede din incurcatura, care se putea evita, daca aveau un link catre situl unde poti sa verifici valabilitarea rovinietei, sau aveau inclus in site asa ceva. Din pacate au fost zgarciti la explicatii pe site si asta a dus la mica mea problema.

Un comentariu:

  1. Si prin zona mea exista asa ceva doar ca, drumul nu exista scuze ba exista dar gropile sunt mai mari decat o palma de a mea. Faza e ca mai mult de o zi nu rezista o astfel de camera deoarece cineva tot taie firele de curent de la stalp.

    RăspundețiȘtergere