Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 martie 2014

S-a stricat masina de spalat rufe

E drept ca are 8-9 ani, este Arctic si nu am avut nici o problema pana acum. Totul e ok, se aprind toate ledurile, insa nu se urneste din loc si nu pare sa traga apa. Din ce am vazut pe net, exista o probabilitate mare sa se fi stricat placa de baza (asa am aflat ca pana si masina de spalat are o placa de baza), care costa 400 lei + mana de lucru, deci e timpul pentru o noua masina de spalat. Probabilitatea a fost confirmata de un mester de cartier, care se ocupa cu reparatii de masini de spalat, asa ca... urmeaza un scurt ghid de cumparare a unei masini de spalat rufe noua.
M-am interesat un pic ce ar merita de cumparat, nu am de cheltuit mai mult de 1000-1100 lei si, din prisma garantiei oferite, doua marci imi vin in fata: LG si Beko. Din pacate LG ieftin nu gasesc, asa ca mai ramane Beko, care ofera 5 ani garantie la toata masina (LG ofera 10, dar doar la motor, altfel 2 ani pentru restul). 
Pana in 1100 lei, am de ales intre 4 modele de la Beko, de fapt 3, pentru ca eu consider foarte util afisajul acela, care iti arata cat timp mai spala masina, iar un model nu are asa ceva. Deci ramane sa aleg intre:
- WMB 51232 PT;
- WMB 50831 PT;
- WMB 51031 PT.
Dintre toate, o voi alege pe prima, care are 1200 rpm, deci ar trebui sa stoarca mai bine si mai repede, celelalte doua fac cam acelasi lucru, insa sunt mai scumpe si au rpm mai mici. Nu am copil mic, pentru a beneficia de "baby care", asa ca ramane WMB51232PT, la un pret destul de bun si la o promotie, care imi aduce gratuit 32 de capsule de detergent Ariel, pentru rufe colorate.
Totul limpede si usor pana acum, hai sa complicam un pic situatia: am trecut la observatii, in comanda, cu litere mari: "LIVRARE VINERI DUPA ORA 17", pentru ca nu era nimeni azi sau maine dimineata la adresa din locatie. Cine credeti ca ma suna azi dimineata: curierul, ati ghicit. L-am trimis la treburile lui si am sunat la Altex, am vorbit cu o domnisoara care mi-a programat livrarea sambata si mi-a confirmat suspiciunile mele: campul "observatii" nu ajunge intotdeauna la ei in comanda, asa ca, daca vreti sa specificati ceva in legatura cu comenzile voastre la Altex, sunati dupa ce ati facut comanda si vorbiti cu ei, ca e mai sigur asa.
Bineinteles ca mai tarziu m-a sunat al doilea curier care avea un pachet mai mic, probabil detergentul, care vine bonus la comanda unei masini de spalat Beko.
Acum o astept (ca si cand) si ma bucur la gandul ca ar trebui sa toarca, ca in clipul urmator:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu