Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 iulie 2014

Barcelona in Iunie 2014 (I)

Dupa calatoria de anul trecut, la Paris, anul acesta am hotarat sa mergem la Barcelona. Orasul a fost superb, vremea frumoasa, iar noi am vizitat aproape tot ce ne-am propus. Spun aproape, pentru ca fata mea s-a razgandit si nu a mai vrut sa mearga la PortAventura, care este un parc de distractii langa Barcelona, cam la 1 ora si 30 minute de mers cu trenul de la Barcelona, din gara Estacio de Franca. Pentru cei care vor sa faca calatoria, puteti lua bilete din gara pentru PortAventura, care includ si pretul calatoriei cu trenul dus-intors. Cand m-am interesat, mi s-a spus ca se pot lua de la ghiseul nr 6, care deschide la ora 6 dimineata.Cel mai bun tren, care ajunge la PortAventura, este unul care pleaca din gara Estacio de Franca la ora 8.17 si ajunge la PortAventura la 9.47. La plecare, ar fi bine sa luati pe cel care pleaca la ora 20.41 din PortAventura, pentru a ajunge la Barcelona la ora 22.22, pentru ca, incepand de la ora 22.30 autobuzele de zi nu mai circula si va raman doar liniile de noapte, care sunt putine, pentru a ajunge inapoi la hotel.
Dar sa incep cu inceputul. M-am documentat pentru calatorie cateva zile bune si tot nu am putut sa elimin unele lucruri neprevazute, care au fost, pentru noi, surprize neplacute. Am sa incep cu avionul: am facut check-in-ul online destul de tarziu, in seara dinaintea plecarii. Aveam avion dimineata, devreme si nu stiu de ce, am ramas cu impresia ca voi primi pe mail link pentru check-in de la Tarom.
Nu am primit, binenteles, insa am gasit repede, dupa o cautare simpla pe google, link-ul care imi trebuia. Din pacate, eram deja acasa, iar imprimanta mea HP a hotarat sa nu mai poreasca, asa ca check-in-ul l-am avut in telefon, sub forma de pdf, in speranta ca nu va trebui sa il am si tiparit. Nu mi-a trebuit, totul fiind centralizat la aeroport, a fost de ajuns sa am cartea de identitate la mine si sa o arat (+ pasaportul fetei mele), pentru a fi gasit si identificat rapid la imbarcare. Aici am scapat ieftin.
Nu pot sa zic acelasi lucru si la Barcelona. Odata ajunsi acolo, ma asteptam sa pot cumpara din aeroport bilete T10 (sunt 10 calatorii pe o cartela, asemanatoare cu cea pe care o avem noi la metrou), insa am descoperit ca nu e asa. Cartela T10 nu se poate cumpara din aeroportul El Prat din Barcelona. Mai mult, soferii de pe autobuzul 46, cu care trebuia sa ajungem in Barcelona, nu prea intelegeau engleza, sau se faceau ca nu o cunosc, asa ca a trebuit sa luam autobuzul A1, la care am platit 5.90 euro calatoria (si cum eram 3...in total 17.70 euro). Asta a fost prima surpriza neplacuta. Cineva sustine ca trebuia sa ma duc in gara de tren de langa aeroport si acolo as fi gasit automatele de T10 - de incercat pentru cei care vor repeta experienta mea.
A doua a venit la scurt timp, pe drumul spre hotel, mi s-au rupt rotile de la geamantanul meu, care era cel mai greu. Asa ca a trebuit sa il car prin metoda clasica, ceea ce nu a fost tomai placut.
Hotelul la care ne-am cazat se numeste Century Park, e situat destul de central, pe Carrer de Valencia, camera a fost ok, destul de spatioasa, paturile moi, apa calda, in fiecare zi se facea curat si se schimbau prosoapele, recomand totusi sa faceti ca noi si sa va luati cu voi un prelungitor cu mai multe prize.
La recomandarea lui Radu, atunci cand am pregatit calatoria, am marcat pe Google Maps punctele de interes pe care vroiam sa le vizitez si locurile unde as putea sa mananc din zona, astfel ca m-am orientat foarte repede cu ajutorul telefonului meu. Acest lucru a fost posibil si pentru ca Vodafone are pentru roaming o optiune de aproximativ 2 euro/zi, care, odata activata, iti permite sa folosesti minutele si internetul din tara, in strainatate. Am consumat aproximativ 300 MB de interent in cele 8 zile, in care am fost plecat din tara, ca sa va faceti o idee. Minute de convorbire nu am idee cat am consumat, eu am nelimitat in toate retelele.
Mancarea pe avion a fost buna, la dus am primit omleta, cremvusti, o bucata de rosie, o chifla, unt si gem de capsuni si un iaurt cu gem de fructe intr-un paharel. La intors am primit lasagna cu legume fierte, o chifla, unt si o prajitura. 
Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu