Faceți căutări pe acest blog

luni, 27 octombrie 2014

Un concurs Milka si Carrefour

Nu stiu daca stiti, insa zilele astea, cei de la Milka au un concurs. Trebuie sa cumperi anumite sortimente de ciocolata Milka si sa trimiti niste coduri pe sms sau online. In schimb, ai posibilitatea sa castigi stick-uri USB, telefoane, tablete si chiar ciocolata. Gasiti mai multe pe site
Revenind la subiect, azi am trecut prin Carrefour pe Panduri si am luat cateva produse, printre care si o ciocolata Milka. Binenteles ca cei din magazin au pus alarme pe produse, asa ca, la iesire, din cauza ciocolatii, a sunat alarma. I-am intrebat pe oameni de ce nu isi anuleaza alarmele la case, asa cum fac si alte magazine, insa ei nu au stiut ce sa raspunda. Ipotetic vorbind, dar in cazul meu chiar practic, daca pastrez ambalajul, asa cum ma obliga concursul, pana la validarea premiilor, eu ma plimb cu ambalajul de Milka in ghiozdan. Ei bine nu pic de fraier daca nu cumpar Milka si ma scotocesc gardienii la iesire, pentru ca declansez alarma cu ambalajul din ghiozdan? In logica lor, eu ar trebui sa declar la intrare ce produse (in cazul meu ambalaje) am la mine, ca ei sa puna niste etichete pe ele - daca uit sa o fac ce se intampla? Ma cert cu ei in cel mai bun caz. Pentru ca #fucklogik
PS - am castigat un stick USB de la Milka, astept sa-l aduca posta. Dar asta pe data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu