Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 august 2013

Promotie Leonardo

Zilele acestea cautam adidasi ieftini sau mai bine zis incaltaminte sport ieftina si buna si am intrat in unul din magazinele Leonardo. Mi-a placut un model, l-am probat si am decis sa il cumpar, iar fata care m-a ajutat sa ma decid, angajata magazinului Leonardo, mi-a pus urmatoarea intrebare: "Stiati ca avem promotie ? Daca luati doua perechi, la a doua platiti doar jumatate". Ceea ce m-a convins, deoarece imi placea si o alta pereche de pantofi sport ieftini, dar care mi-ar fi dat bugetul "peste cap" un pic. Asa am plecat din magazin cu doua perechi de incaltaminte ieftina, la promotie. 
 
 Intrati si voi in magazinele Leonardo, s-ar putea sa plecati din ele la fel de multumiti cum am fost si eu. Grabiti-va, nu stiu cat mai tine promotia !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu