Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 iunie 2012

Mini review Galaxy S3

Azi  dimineata am pus mana pe un Galaxy S3 pentru a doua oara. Prima oara cand l-am vazut, a fost intr-un shop Orange din mall si mi s-a parut mare, destul de luminos si rapid. Azi l-am vazut la unul din prietenii mei si imi pare foarte mare. Am avut impresia ca pun mana pe o tableta mai mica. Nici gand sa incapa in buzunarul din blugi asa ceva.
M-am jucat un pic pe el, raspunde foare rapid la comenzi, insa prietenul meu era suparat pentru ca nu ii mergea internetul pe cartela pe el. A probat cartela in alt telefon si acolo mergea. In Galaxy S3 nu vroia de nici o culoare. A schimbat setarile de nenumarate ori, le-a refacut si tot degeaba. Asa ca, daca va luati asa ceva, aveti grija sa verificati si acest aspect in shop. Al lui va ajunge la garantie, voi poate puteti sa il schimbati pe loc.
Inca o problema pe langa cea cu vopseaua semnalata aici care poate aparea la acest telefon.
LE intr-un final a mers, dintr-o data a inceput sa primesca date.Oare e normal pentru unul dintre cele mai scumpe telefoane smart?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu