Raspund prin acest articol la ceea ce zice Radu aici.
Uite ca exemplu, E-boda a lansat Impresspeed E1.
Pe cine cheama la lansare?
Urmarea: articole pe net de genul E-boda lanseaza tableta pentru femei, e micuta, incape in poseta... samd
Zeci de articole pe aceeasi tema.
Pacat de ea ca e tableta buna, cu suport soft cam lenes.Victor Kapra face un minireview in care nu zice mai nimic despre ea. Pe mine m-a pus pe ganduri daca a tinut-o in mana sau a avut-o spre testare.
Eu am cumparat-o abia dupa ce a aparut si 4.0.3 pentru ea. Nu stiu daca as fi luat-o dupa ce as fi avut-o spre testare. Poate ca m-ar fi tentat sa iau Allview dupa aceea pentru a face o comparatie intre ele.
Insa acum nu regret. Sunt multi care ma intreaba despre ea, tocmai pentru ca prezinta interes si ca pret si ca specificatii si totusi, pana acum nu exista decat cateva review-uri. Parca E-boda nu ar vrea sa o vanda. Sau sa investeasca in reclama.Daca cauti pe google, gasesti acelasi articol luat cu copy-paste in majoritatea cazurilor in care ai rezultate relevante cat de cat.
Prost gandit marketingul. In afara de cateva concursuri pe facebook, mai nimic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu