Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 22 martie 2014

Violeta - sfarsit cu peripetii

A doua parte a fost publicata aici.

Aceeasi zi la ora 18.00:
- Fata ce faci? Ai plecat? Nu uita ca trebuie sa ajungem la petrecere la ora 20.
- Mai am un pic de treaba si plec, Ioana. Trebuie sa termin de facut comanda pentru Paste, a raspuns Violeta pe mess.
- Ce comanda fata? Daca intarziem nu stiu ce iti fac. 
- Tii minte ca te-am intrebat de cosurile de paste? I-am spus sefului ca am cautat "Cosuri Paste" pe google si am dat de firma aia si de siturile ei care comercializeaza cosuri de paste la preturi bune. I-am povestit si de concursul lor: daca comanzi de la ei, intre 17 Martie si 15 Aprilie, pe 23 Aprilie extrag o firma castigatoare, care primeste banii inapoi, pe comenzile efectuate in aceasta perioada, in limita a 10.000 lei fara TVA.
- Da fata, stiu. Nu iti amintesti ca eu ti-am zis de ei? 
- Ei bine i-a placut si m-a pus sa fac comanda. Mai am un pic si termin.
- Inseamna ca imi esti datoare. Platesti tu taxiul la intoarcere.
- Bine fata. Hai pa, lasa-ma sa termin comanda ca sa plec si eu de aici.
"Violeta, mai esti?" se auzi pe holul firmei. "Da, sefu', tocmai termin comanda pentru cosurile de paste", raspunse Violeta."Am vorbit cu fratele meu Hassan de Gourmet Gift si vrea sa comande si el cateva cosuri, sa nu pleci ca iti trimit acum pe mail, sa-i faci si lui comanda".
- Ioana, fata, ramane pe data viitoare. Nu cred ca mai ajung la petrecere in seara asta, scrise Violeta si incepu sa planga peste teancurile de hartii de pe biroul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu